Zamieszczone przez pablo_ns
					
				
				
			
		OIII RS - Łopatki przy kierownicy
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
OIII RS - Łopatki przy kierownicy
Niedawno przez przypadek odkryłem, że działąją także w "normalnym ustawieniu" DSG - czyli bez odchylenia w prawo.
Zauważyłem też, że jak się zatrzymam, to auto wraca do ustawień skrzyni.
I tu pytanie - podczas jazdy użycie manetek - np. aby zredukować bieg zjeżdżając ze wzniesienia naciskam manetkę - ale aby wrócić do ustawień skrzyni (czyli aby sama wybierała biegi) muszę lewarek dać w lewo i znowu w prawo.
Jest jakiś sposób na to, aby uniknąć tego ruchu? Jak napisałem - na pewno zatrzymanie auta kasuje to, co ustawimy manetkami.
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Sebastian75, musisz przeczytac instrukcję- tam jest wszystko opisane - a przynajmniej tak było w O2 :wink:
a serio - jak pojedziesz chwilkę spokojniej to sam wróci na D bez machania wybierakiemprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
 
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
Sebastian75, wystarczy w czasie jazdy przyciągnąć na chwilę dłużej prawą manetkę (jest na niej zresztą napisane OFF) i wróci do trybu automatycznegoZamieszczone przez Sebastian75I tu pytanie - podczas jazdy użycie manetek - np. aby zredukować bieg zjeżdżając ze wzniesienia naciskam manetkę - ale aby wrócić do ustawień skrzyni (czyli aby sama wybierała biegi) muszę lewarek dać w lewo i znowu w prawo.
							
						
Komentarz
 - 
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
@pawelkub11 - dzięki; miałem zamiar postudiować ją później, dzięki za info.
No, to teraz zacznę "machać"
To mój pierwszy automat i powiem, że jestem pod wrażeniem. Skrzynia chodzi super - nie muszę myśleć teraz na jaki bieg zrzucić przy wyprzedzaniu - pedał w podłogę i jazda (a biegi się same zmieniają).
To, co cieszy to fakt, że autko nawet w trybie ECO nieźle ciągnie przy wyprzedzaniu w sposób j/w
Komentarz
 - 
 
							
						
Komentarz